Ontstaansgeschiedenis
Ons familiebedrijf is opgericht in 1943 door mijn vader, P. Mikkers. Op 17 jarige leeftijd ben ik, J.H.J. Mikkers bij mijn vader komen werken en vanaf mijn 27e ben ik aandeelhouder en sinds 2010 enig aandeelhouder. Momenteel run ik samen met mijn zonen D.Mikkers en R.Mikkers Schadenet Mikkers.
Tevredenheid klanten
Klanttevredenheid heeft bij ons de hoogste prioriteit. Om dat te bereiken is het van groot belang dat het schadeherstel altijd netjes moet zijn. Andere belangrijke zaken zijn natuurlijk klantvriendelijkheid, uitstraling en extra service bieden aan de klant. Bij extra service bieden aan de klant kunt u denken aan de haal- en brengservice, gratis wasbeurten bij schade, lampjes vervangen enzovoort. Wij doen het allemaal en proberen hierdoor de klanttevredenheid zo hoog mogelijk te houden.
Schadenet Mikkers is multi-site gecertificeerd: ISO 9001 en ISO 14001. Hiermee komen wij tegemoet aan de groeiende vraag naar maatschappelijk verantwoorde ondernemingen.