Bij de grootste schadehersteller

15/12/2023

Schadenet Van Eeden geeft boost aan techniek promotie in regio

TechnoPromo verrast met cheque van 2750,- euro

Nico en Ellie van Eeden van Schadenet Van Eeden uit Cuijk hebben de vrijwilligers van TechnoPromo verrast met een cheque van 2750,- euro. Dit geld werd opgehaald tijdens het veertigjarig jubileumfeest van het autoschadeherstelbedrijf.

Trees Hamers van TechnPromo vertelt: “Deze actie van Schadenet Van Eeden is echt geweldig! We waren blij verrast toen we er begin november van hoorden. En dan dit bedrag. Dat hadden we echt niet verwacht. Hier kunnen we zoveel mee doen. Het geeft een boost als je merkt dat hetgeen wat je doet, gezien wordt.”

Techniek promoten

De stichting TechnoPromo stimuleert en enthousiasmeert jongeren in de leeftijd van tien tot zestien jaar voor techniek en bèta in de breedste zin van het woord. “Met onze activiteiten willen we het imago van techniek in positieve zin ombuigen en een substantiële bijdrage leveren aan meer en goed opgeleid technisch personeel voor de (regionale) arbeidsmarkt.  Dat doen we met bijna alleen maar vrijwilligers; we zijn met meer dan 35. We doen dit al 21 jaar als zelfstandige stichting. Dit is alleen maar mogelijk met hulp van diverse enthousiaste partijen en giften zoals deze.”

40 jaar Van Eeden

Schadenet Van Eeden bestaat dit jaar veertig jaar. Aan De Hork 28 in Cuijk vind je een hypermodern schadeherstelbedrijf, zoals je ze niet veel ziet in de Nederland. Daar waren velen nieuwsgierig naar, want de open dag op zondag 19 november werd goed bezocht. “Wij hebben genoten van alle aanwezigen tijdens het jubileumfeest en onze open dag. En nu kunnen we ook nog eens dit mooie bedrag schenken aan TechnoPromo. Echt fantastisch dat onze gasten zo massaal gehoor hebben gegeven aan dit verzoek. We zijn er in de regio allemaal bij gebaat als kinderen op jonge leeftijd al geïnteresseerd raken in techniek. Zij zijn de vakmensen van de toekomst.”

Meer ontdekken over Stichting TechnoPromo? Neem dan eens een kijkje op https://technopromo.nl.