bij de grootste schadehersteller

Tweede Alphabet A+ Award voor Schadenet Driessen

6 juli 2017 om 01:00

Eindhoven Henry Merkx heeft woensdag 28 juni jl. namens Schadenet Driessen de Alphabet A+ Award in ontvangst genomen. Schadenet bedrijf uit Eindhoven heeft voor de tweede keer de beste score neergezet op klanttevredenheid. De award werd namens Alphabet uitgereikt door Teamleader Damage Control Alphabet Netherlands, Marcel Uitenbroek.

Tevreden klanten

Deze award staat voor de erkenning van hoogste landelijke klanttevredenheid en wordt ieder kwartaal uitgereikt. Uit in totaal vijf toegekende Alphabet A+ Awards heeft Schadenet Driessen twee exemplaren in bezit. In juni 2016 kreeg het autoschadebedrijf ook de hoogste landelijke erkenning uitgereikt.

Net Promotor Score
Alphabet meet de klanttevredenheid met de Net Promotor Score (NPS). Deze score geeft aan in hoeverre een klant het desbetreffende bedrijf zou aanbevelen. Schadenet Driessen heeft woensdag 28 juni jl. een 2e Alphabet A+ Award in ontvangst mogen nemen. Henry Merkx heeft namens alle collega’s van Schadenet Driessen de award ontvangen uit handen van Marcel Uitenbroek, Alphabet.

Schadenet Driessen doet er alles aan om de klant de beste dienstverlening te bieden. "We zijn er dan ook trots op dat onze klanten deze inspanningen hoog waarderen." Deze prestatie is er één waar we als groep dan ook enorm trots op zijn.